Իմ մասին

Ես Մանե Թամամյան եմ։ Ես ծնվել եմ 2014 թվականի մայիսի 30-ին։

Ես սովորում եմ Արևմտյան դպրոցի 3․3 դասարանում։

Ես շատ եմ սիրում նկարել, թռչկոտել, սովորել։ Չեմ սիրում կորցնել, ջարդել, փչացնել, վիրավորել և կռվել։

Ես ունեմ շատ  ընկերներ և ընկերուհիներ։ Ես շատ եմ սիրում ուտել խմորեղեն ,մրգեր, բանջարեղեն։  Չեմ սիրում ուտել, դդում, թթու, կծու և աղցաններ։

Ես շատ բարի եմ , շատ խելացի եմ, խելոք եմ մեկ-մեկ լուռ եմ ։

Ես մի մեծ երազանք ունեմ, ես ուզում եմ թևեր ունենալ և թռչել։

Ես ուզում եմ թևեր,  որովհետև կարծում եմ, որ երկնքից նայելը շատ գեղեցիկ է լինելու։

Ես շատ եմ սիրում բնություն և ուզում եմ, որպեսզի մարդիկ բնությունը չախտոտեն։

Որ ես մեծանամ ուզում եմ դառնալ նկարչուհի և անպես անել, որ մարդիկ բնոււթյունը

չախտոտեն։

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *